Retail&Agrobusiness

Metro continuă investiţiile în digitalizare şi lansează aplicaţia pentru telefonul mobil, o alternativă la cardul Metro tradiţional: Aplicaţia oferă acces la toate informaţiile despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale

Metro continuă investiţiile în digitalizare şi...

Autor: Cristina Bellu

16.03.2021, 10:29 1458

Retailerul german Metro anunţă lansarea oficială a aplicaţiei mobile Metro în România, o alternativă digitală  a tradiţionalului card Metro, care oferă acces rapid la toate informaţiile despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale.

„Lansarea aplicaţiei METRO este în linie cu direcţia de investiţii în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, şi vine în completarea unei experienţe de cumpărare facile şi eficiente. (...) Practic, aplicaţia METRO este un serviciu digital ce le oferă clienţilor posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO şi să se informeze direct din telefonul mobil",  spune Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România

România se număra printre cele nouă ţări din Europa în care noua aplicaţie a fost lansată. Aceasta poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât şi Android, şi poate fi descărcată gratuit din App Store şi PlayStore.

În luna ianuarie, retailerul german a lansat în România platforma DISH, care oferă soluţii digitale pentru antreprenorii din industria ospitalităţii, scopul ei fiind de a asigura vizibilitatea online şi a creşte eficienţa afacerilor.

În România, Metro deţine 30 de unităţi cash&carry şi a dezvoltat în paralel reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, care se apropie de 1.400 de unităţi. 

Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde euro.

 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO