Retail&Agrobusiness

Mega Image vinde produse Gusturi Româneşti în valoare de 400 mil. lei. Marca privată contribuie cu 7% la totalul businessului

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability în cadrul Mega Image: Din totalul vânzărilor de mărci private, Gusturi Româneşti reprezintă circa 30%, iar ponderea nu poate creşte prea mult pentru că nu poţi intra cu această marcă pe segmentul non-food.î

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability în cadrul Mega Image: Din totalul vânzărilor de mărci private, Gusturi Româneşti reprezintă circa 30%, iar ponderea nu poate creşte prea mult pentru că nu poţi intra cu această marcă pe segmentul non-food.î

Autor: Cristina Roşca

01.10.2019, 19:00 703

Retailerul olandezo-belgian are mai multe mărci private şi exclusive în portofoliu, însă cele mai puternice sunt 365 şi Gusturi Româneşti. Acesta din urmă grupează un portofoliu de circa 400 de produse.

Mărcile private şi exclusive con­tribuie cu 22,5% la tota­lul businessului Mega Image care a fost de 5,7 mld. lei în 2018. Astfel, produse ce poartă mărci precum Gusturi Româneşti, Ethos, Delhaize, Care, Mega Apetit sau 365 contribuie cu aproape 1,3 mld. lei la totalul cifrei de afaceri din România a companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO