Retail&Agrobusiness

Mega Image pariază pe o nouă marcă proprie: Retailerul a lansat „Bun de Tot”, care include produse din carne de pui provenită din fermele locale

.

.

Autor: Cristina Bellu

10.09.2019, 14:46 855

Retailerul belgiano-olandez Mega Image, prezent local cu peste 700 de magazine, a lansat „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care include produse din carne de pui provenită de la producători locali.

Segmentul de produse ambalate din carne proaspătă de pui reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în vânzările nete şi generează un profit care depăşeşte performanţa produselor din carne de porc, potrivit datelor transmise de companie.

Gama cuprinde 13 produse din carne provenită de la pui crescuţi la sol şi hrăniţi exclusiv cu furaje naturale în ferme româneşti, lansarea având un rol strategic pentru companie în contextul tendinţelor actuale de alimentaţie, în care tot mai mulţi consumatori încep să caute produsele locale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO