Retail&Agrobusiness

McDonald's se pregăteşte pentru o revoluţie majoră a meniurilor

McDonald's se pregăteşte pentru o revoluţie majoră a...

Autor: Răzvan Botea

15.02.2018, 18:15 918

McDonald’s anunţă promisiunea globală faţă de familii printr-un plan de creştere global, care se concentrează pe meniurile pentru copii, pe promovarea lecturii şi pe sprijinul acordat familiilor prin intermediul Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald.  Până în 2022, compania va dezvolta meniul Happy Meal în 120 de ţări prin oferirea unei varietăţi de produse realizate din ingrediente simple şi prin comunicarea transparentă, responsabilă şi inovatoare a tuturor informaţiilor nutriţionale ale produselor, cu scopul de a creşte vânzările produselor recomandate pentru Happy Meal.

Suntem unul dintre cele mai cunoscute lanţuri de restaurante din lume şi ne asumăm responsabilitatea pe care o avem faţă de familii şi faţă de produsele pe care le oferim clienţilor, promovând lectura şi oferind sprijin familiilor care au nevoie de noi prin intermediul Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald. Având în vedere deschiderea pe care o avem, ne dorim ca toate acţiunile pe care urmează să le implementăm să ofere mai multe opţiuni clienţilor noştri şi să aducem şi mai multe beneficii milioanelor de familii care ne vizitează restaurantele, ca un pas important în dezvoltarea companiei McDonald’s.”, a spus directorul executiv al McDonald’s

În 2013, McDonald’s  a încheiat un parteneriat cu asociaţia non-profit Alliance for a Healthier Generation (Healthier Generation) cu scopul de a dezvolta un plan pentru cele mai mari 20 de pieţe în care e prezent. Obiectivul principal este creşterea consumului de fructe, legume, apă şi lactate slabe în grăsimi, iar majoritatea ţărilor au înaintat deja în implementarea acestor promisiuni.

Pe baza unor criterii de nutriţie, obiectivul companiei până în 2022 este de a se asigura că cel puţin 50% dintre meniurile Happy Meal promovate pe meniurile din restaurante, de pe ecranele kiosk-urilor digitale şi din aplicaţia mobilă, respectă Criteriile Globale de Nutriţie pentru meniurile Happy Meal: cel mult 600 de calorii, 10% grăsimi saturate, 650g sodiu şi 10% zahăr.

În prezent, 28% din combinaţiile Happy Meal oferite în restaurante în cele mai importante 20 de pieţe îndeplinesc criteriile de nutriţie globale. Pentru a ajunge la un procent de peste 50%, vor fi implementate schimbări la nivelul produselor oferite în Happy Meal, vor fi introduse noi oferte de produse şi vor fi scoase sau înlocuite anumite produse din meniurile Happy Meal. 

În România, clienţii pot alege salată şi felii de măr la meniurile Happy Meal, în Italia a fost introdus un nou produs pentru meniul Happy Meniu – „Junior Chicken”, un sandviş cu piept de pui la grătar, în Australia se analizează noi opţiuni de legume şi proteine care pot fi introduse în meniu, iar în Franţa se caută noi opţiuni de legume care pot fi introduse în meniu.

McDonald’s prioritizează simplificarea ingredientelor folosite în prepararea produselor din meniurile Happy Meal, prin înlăturarea aromelor artificiale, a coloranţilor şi a conservanţilor artificiali. Un exemplu în acest sens este România, unde produsele din meniurile Happy Meal nu conţin conservanţi şi coloranţi artificiali, dar şi Franţa, SUA şi Canada.

Compania are ca scop prezentarea tuturor informaţiilor nutriţionale pentru produsele din meniurile Happy Meal pe toate canalele de comunicare McDonald’s (website-uri şi aplicaţii mobile de comandă, acolo unde este cazul).

Aceste promisiuni se aplică tuturor ţărilor în care McDonald’s este prezent, dar rezultatele acţiunilor vor fi raportate doar de cele mai mari 20 de ţări, care reprezintă aproape 85% din vânzările companiei la nivel global.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO