Retail&Agrobusiness

McDonald’s: Avansul businessului în T1/2019 se datorează creşterii numărului de clienţi şi a numărului de comenzi în restaurante

Daniel Boaje, CEO şi acţionar minoritar al companiei: Pentru noi, 2019 a început foarte bine - meniul, investiţiile în tehnologie, în remodelarea restaurantelor, serviciul de comandă la kiosk , servirea la masă, aplicaţia de mobil sau McDelivery (serviciul de livrare la domiciliu - n.red.) au contribuit toate la a convinge clienţii noştri să revină la McDonald’s. În ceea ce priveşte rezultatele, suntem în linie cu aşteptările pentru anul acesta, chiar le-am depăşit

Daniel Boaje, CEO şi acţionar minoritar al companiei: Pentru noi, 2019 a început foarte bine - meniul, investiţiile în tehnologie, în remodelarea restaurantelor, serviciul de comandă la kiosk , servirea la masă, aplicaţia de mobil sau McDelivery (serviciul de livrare la domiciliu - n.red.) au contribuit toate la a convinge clienţii noştri să revină la McDonald’s. În ceea ce priveşte rezultatele, suntem în linie cu aşteptările pentru anul acesta, chiar le-am depăşit

Autor: Cristina Roşca

30.07.2019, 16:30 133

♦ Lanţul american de resturante de tip fast-food McDonald’s a deschis în prima parte a lui 2019 un singur local nou, însă are bugetate alte şase până la final de an ♦ Cu deschiderile planificate în 2019 reţeaua McDonald’s se duce spre 85 de restaurante, conform calculelor ZF, acestea urmând să acopere cele mai importante oraşe ale ţării ♦ Investiţiile totale ale McDonald’s depăşesc 800 de milioane de lei în cei 24 ani de când compania a deschis primul restaurant din România, cei mai mulţi bani mergând către deschideri.

„La începutul lunii iulie am început seria inaugurărilor de restaurante McDonald’s pentru anul 2019, prin cel deschis în centrul comercial Electropute­re din Craiova, ocazie cu care am creat 36 de noi locuri de muncă“, spune Daniel Boaje, CEO-ul şi acţionarul minoritar al companiei. Deschiderea vine în contextul în care cel mai puternic restaurant pe care îl are în România lanţul american de restaurante de tip fast-food McDonald’s este cel de tip drive-thru din cartierul Dristor din Capitală, conform surselor din piaţă. Acesta are vânzări de 6-7 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.

Pe poziţiile următoare în topul vânzărilor se află restaurantul din Craiova, cel din Constanţa de la Delfinariu şi drive-thru-ul din Ploieşti. Situaţia poate fi explicată prin faptul că în Capitală sunt circa 30 de restaurante sub brandul McDonald’s, pe când în Craiova este unul singur.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO