Retail&Agrobusiness

Marea provocare pentru retail: adaptarea comerţului tradiţional la preferinţa pentru online

DAN BĂDIN, Partener coordinator servicii fiscale şi juridice Deloitte România

DAN BĂDIN, Partener coordinator servicii fiscale şi juridice Deloitte România

22.03.2018, 00:05 572

“Teama că magazinele fizice tradiţionale vor dispărea nu pare întemeiată nici măcar pentru viitorul îndepărtat. 

Nevoia de a vizita fizic un magazin rămâne şi arată că există o disponibilitate a clienţilor pentru experienţe directe cu produsele, personalul, magazinul. În acelaşi timp, aceiaşi clienţi pot fi interesaţi să exploreze noi modalităţi de cumpărare, utilizând online-ul. De altfel, comportamentul de consum variază în funcţie de perioada anului, tipuri/categorii de produse, profilul consumatorilor etc”, spune Dan Bădin, Partener coordinator servicii fiscale şi juridice Deloitte România. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO