Retail&Agrobusiness

Magazinele Unirea din Bucureşti şi Braşov, profit de 1,4 milioane de lei la afaceri de 34 milioane de lei în primul semestru

Magazinele Unirea din Bucureşti şi Braşov, profit de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.10.2017, 18:15 147

Unirea Shopping Center (SCDM), compania care administrează două centre comerciale din Bucureşti şi Braşov, a înregistrat în primul semestru un profit net de 1,4 milioane de lei, în scădere cu 19% faţă de rezultatul înregistrat în perioada similară a anului trecut. În primul semestru di n 2016, compania a avut un profit de 1,74 milioane de lei, arată raportul semestrial al companiei de pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

Compania a înregistrat în prima jumătate a anului o cifră de afaceri de 34 de milioane de lei, în scădere cu 6,5% faţă de primul semestru din 2016. Astfel, cifra de afaceri a companiei continuă să scadă. Şi anul trecut, veniturile companiei s-au redus cu 2,4%, până la 69 milioane de lei pe fondul nerealizărilor veniturilor din chirii, din cauza închiderii unor magazine mici din cadrul centrelor comerciale sau a reducerii unor chirii, conform datelor prezentate anterior de companie.

În anul 2016 structura comercială a centrului din Braşov a rămas neschimbată, în timp ce în Bucureşti, în ultimul trimestru, a fost finalizată şi deschisă galeria comercială care asigură accesul direct din staţia de metrou Unirii.

Spaţiul total are 1.400 de metri pătraţi din care suprafaţa comercială închiriabilă este de 1.115 metri pătraţi, conform celor mai recente date. La 31 decembrie 2016, suprafaţa închiriată în această galerie era de 656 metri pătraţi.

Unirea Shopping Center (SCDM) are în prezent o capitalizare de 172,6 milioane de lei şi este controlată de The Nova Group Investments România ( 74,1%), S.I.F. Muntenia (15,8%) şi de către alţi acţionari, conform datelor de pe site-ul BVB.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO