Retail&Agrobusiness

Macromex, companie de distribuţie, a bifat al cincilea an de creştere şi a ajuns la afaceri de 762 mil. lei în 2018

Antreprenori locali

Dan Minulescu, fondator al grupului Macromex

Dan Minulescu, fondator al grupului Macromex

Autor: Mădălina Dediu Panaete

14.05.2019, 00:05 1137

Compania are în portofoliu branduri proprii precum Edenia, La Strada şi Corso, dar şi mărci partenere precum Dr. Oetker sau Philadelphia.

Macromex, una dintre cele mai mari companii de distribuţie de pe plan local, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 762 de milioane de lei (164 mil. euro), în creştere cu 5,5% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO