Retail&Agrobusiness

Lidl are peste 40 mil. euro pentru investiţii. „Fiecare magazin nou presupune capital de cel puţin 2 milioane de euro“

Lidl are peste 40 mil. euro pentru investiţii....

Autor: Cristina Rosca

01.07.2016, 00:08 2978

Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerţul modern după ce afacerile companiei au depăşit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland şi Carrefour.

Nemţii continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unităţi pe an. În primii ani de prezenţă Lidl deschidea şi 20 de unităţi, însă în ultimii ani situaţia s-a stabilizat.

„Intenţia noastră este să extindem reţea­ua Lidl cu cel puţin 10 noi unităţi pe parcur­sul anului financiar 2016, care pentru Lidl Ro­mânia se închide în februarie 2017“, spun ofi­cialii companiei. De la începutul anu­lui com­pania a inaugurat magazine la Buş­teni şi Ră­dăuţi, în fiecare dintre cele do­uă oraşe com­pania intrând acum cu primele uni­tăţi. „Totodată, am inaugurat cea de-a tre­ia uni­tate în Târgu-Mureş, numărul de ma­gazine Lidl în România ajun­gând acum la 195.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO