Retail&Agrobusiness

Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar, se extinde cu al treilea magazin în Republica Moldova, la Bălţi

Retailerul german Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar după cifra de afaceri, a deschis cel de-al treilea magazin în Republica Moldova şi primul din nordul ţării, în localitatea Bălţi.

Compania a intrat pe piaţa din Republica Moldova în urmă cu un an, când a inaugurat două magazine în Chişinău.

„Acum un an am deschis primele două magazine în Republica Moldova, iar astăzi celebrăm acest eveniment cu deschiderea unui nou magazin în nordul ţării, în municipiul Bălţi. (...) Planurile noastre de dezvoltare nu se opresc aici, ci, în ton cu dinamismul care ne caracterizează, vom continua în întreaga ţară”, spune Dona Răpciuga, director executiv Kaufland Moldova.

Magazinul din Bălţi a dus la crearea a 100 de locuri noi de muncă, dispune de o suprafaţă de vânzare de 3.900 de metri pătraţi şi oferă 3.700 de articole achiziţionate de la producători şi furnizori locali.

În următorii zece ani, compania intenţionează să-şi construiască un centru logistic propriu şi să ajungă la o reţea de 20 de magazine.

În România, Kaufland este liderul pieţei de retail, şi a patra companie din după cifra de afaceri, dar şi unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat. În 2019, compania a generat valoare adăugată directă de aproximativ 461,7 milioane de euro.

Grupul operează pe plan local 133 de hipermarketuri cu preţuri mici. Pentru anul financiar 2020, care  începe la 1 martie 2020 şi se încheie la 28 februarie 2021, compania are bugetate 13 magazine, dintre care cinci au fost deja inaugurate.

Retailerul german a obţinut în 2019 afaceri de 11,9 miliarde de lei, cu 9% mai mari decât cele din anul anterior, arată calculele ZF pe baza datelor publice.

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.