Retail&Agrobusiness

INTERVIU. Miron Radic, CEO al Cramei Liliac un business de 7 mil. lei : „Ne-am adaptat strategia de vânzări şi ne-am îndreptat atenţia spre vânzările online, unde am simţit o creştere semnificativă anul acesta“

Miron Radic, CEO al Cramei Liliac: Suntem în proces de a începe colaborări cu câţiva parteneri din ţările scandivane, dar şi SUA sunt o piaţă spre care ne dorim să ne îndreptăm în curând

Miron Radic, CEO al Cramei Liliac: Suntem în proces de a începe colaborări cu câţiva parteneri din ţările scandivane, dar şi SUA sunt o piaţă spre care ne dorim să ne îndreptăm în curând

Autor: Florentina Niţu

06.11.2020, 19:21 213

♦ Anul trecut, compania amb Wine Company, care operează businessul Cramei Liliac, a avut o cifră de afaceri de 7 milioane de lei, iar anul acesta reprezentanţii producătorului de vinuri estimează venituri de aproximativ 5 milioane de lei, deoarece producţia de struguri a scăzut cu 20%.

Cea mai mare provocare de anul acesta pentru industria viticolă a fost lipsa predictabilităţii din cauza evoluţiei noului coro­navirus, producătorii de vinuri având stabilite planuri pe termen lung, pentru mai multe sezoane şi chiar pe perioade de zeci de ani, spune Miron Radic, CEO al Cramei Liliac. El s-a alăturat companiei în 2012 şi cinci ani mai târziu a preluat conducerea.

„Anul acesta am învăţat că, pe lângă gândirea pe termen lung, este important să avem o doză de flexibilitate care să ne permită să ne adaptăm condiţiilor noi într-un timp scurt. (...) Ne-am adaptat strategia de vânzări şi ne-am îndreptat atenţia spre vânzările online, unde am simţit o creştere semnificativă anul acesta. În acelaşi timp, rămânem aproape de partenerii noştri din HoReCa, ca împreună să ne dezvoltăm în continuare“, afirmă Miron Radic. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO