Retail&Agrobusiness

Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul majorării cu 41% a vânzărilor online ale Zara

Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul...

Autor: Departamentul Economic

14.03.2018, 15:45 252

Reprezentanţii grupului Inditex au declarat că, în 2017, 10% din vânzările totale au fost online, înregistrând un profit net de 3,37 miliarde de euro şi venituri de 25,34 miliarde de euro.

Cifra de 10% pentru vânzările online nu este cu mult sub cea de 12% înregistrată de rivalul grupului, H&M, dar este mult mai scăzută decât cea de 40% consemnată de compania britanică Next.

La finalul anului trecut, Inditex a avut 7.475 de magazine la nivel mondial, cu o creştere netă de 183.

În 2017, site-urile Inditex au fost vizitate de 2,42 miliarde de vizitatori şi au înregistrat 249.000 de comenzi pe oră.

Acţiunile au scăzut cu 2,5% în Madrid, până la 23,65 euro, iar în ultimele 12 luni au scăzut cu aproape 25%.

Inditex este fondată şi deţinută de miliardarul Amancio Ortega, al patrulea cel mai bogat om din lume, iar în România compania este prezentă prin brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO