Retailerul grec de jucării Jumbo, care a deschis primul magazin în România în 2013, a ajuns în numai doi ani la o cifră de afaceri de 80 mil. lei (18 mil. euro), pe o piaţă totală estimată la 880 mil. lei. Astfel, grupul elen care are în prezent şase magazine deschise local a muşcat deja aproape 10% din piaţă.
Dacă în 2013 compania înregistra un profit de aproximativ 3 mil. lei, anul trecut profitul Jumbo România a crescut de aproape şase ori, ajungând la circa 18 mil. lei (4 mil. euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, astfel că magazinele au lucrat cu o marjă de profit de 17%. „Anul financiar curent 2014-2015 se anunţă unul foarte bun, iar vânzările întregului grup au ajuns deja la 446 mil. euro, în creştere cu aproximativ 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când ne apropiam de suma de 411 mil. euro“, au declarat reprezentanţii Jumbo, care nu au precizat ponderea vânzărilor din România în veniturile grupului.