Retail&Agrobusiness

Importatorul Milka şi Poiana ameninţă poziţia de lider a Nestlé după un avans de 10%

Mondelez, care importă ciocolata Milka şi Poiana, s-a apropiat la mai puţin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piaţa dulciurilor.

Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu acelaşi nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana şi Milka, dar şi cafeaua Jacobs, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului.

Cu acest rezultat, Mondelez România se apropie de unul dintre cei mai importanţi rivali – Nestlé România, care a încheiat anul 2013 cu un rulaj de 663 mil. lei ( 150 mil. euro).

Elveţienii de la Nestlé, care au în portofoliu branduri precum Joe sau Néscafe, şi-au păstrat anul trecut prima poziţie în topul celor mai mari jucători cu activitate pe piaţa dulciurilor şi a cafelei în funcţie de mărimea businessului, chiar dacă afacerile de pe plan local le-au scăzut cu 7,5% comparativ cu anul precedent. Nestlé are în portofoliu, pe lângă cafea şi dulciuri, şi hrană pentru animale sau produse pentru sugari.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.