Retail&Agrobusiness

Hervis: Deschidem zece magazine în 2019 şi ducem reţeaua la 40 de unităţi. Retailerul de echipamente sportive şi-a majorat în 2018 cu 30% cifra de afaceri, până la 53 mil. euro cu TVA

Cătălin Pozdarie,

Cătălin Pozdarie,

Autor: Cristina Roşca

18.03.2019, 00:07 745

Reţeaua de magazine de echipamente sportive Hervis va deschide în acest an zece magazine după ce în 2018 au fost inaugurate alte şapte unităţi. Astfel, retailerul va ajunge la 40 de magazine la finalul anului, aproape dublu faţă de 2017.

„Se simte un apetit crescut al românilor pentru sport, îl poţi vedea şi pe stradă, cu precădere în Bucureşti, dar şi în oraşele mari. Vezi ciclişti care au biciclete de specialitate şi echipament totodată“, spune Cătălin Pozdarie, executivul român care conduce businessul Hervis în România de circa un deceniu.

În acest context, a crescut şi businessul Hervis în Ro­mâ­nia, mai exact a ajuns la 53 milioane de euro cu TVA, în urcare cu aproximativ 30%, spune Cătălin Pozdarie. În 2017, ultimul an pentru care există date publice, businessul a fost de 160 mil. lei (35 mil. euro), fără TVA.

„Anul trecut a fost unul bun, foarte bun pentru noi. Din punctul de vedere al cifrei de afaceri a fost cel mai bun de până acum. Avansul de circa 30% a fost susţinut de expansiune pe de-o parte, dar şi de creşterea consumului pe de alta. Am avut plus like for like.“

În ceea ce priveşte businessul în 2019, Cătălin Pozdarie e precaut, afirmând că măsurile necesare pentru creşterea consumului au fost deja luate. Totuşi, apetit de consum încă există, primele luni din 2019 fiind foarte bune pentru business.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO