Retail&Agrobusiness

Harta bulevardului Theodor Pallady se aglomerează. Zona devine un pol al comerţului din estul Capitalei

Harta bulevardului Theodor Pallady se aglomerează. Zona...

Autor: Corina Mirea

18.12.2015, 07:00 4427

Auchan, Metro, Decathlon, Jumbo şi Dedeman sunt retailerii care au luat cu „asalt“ în ultimii ani bulevardul Theodor Pallady din Capitală, cel care face legătura cu autostrada Bucureşti -Constanţa. Expansiunea nu se opreşte însă aici, pentru că IKEA se pregăteşte să deschidă un magazin, iar dezvoltatorii imobiliari ridică blocuri cu zece etaje pe foste platforme industriale.

Peste 60 de milioane de euro au fost cheltuiţi în ultimii doi ani pe terenurile din aproprierea bule­var­dului Theodor Pallady din Capitală, retaileri, producători şi distri­buitori făcându-şi loc pe hartă.

Astfel că după ani de zile în care a fost doar încă o arie industrială de la marginea oraşului bulevardul care are deschidere la autostradă începe să fie locul preferat al jucătorilor care vor să deschidă noi magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO