Retail&Agrobusiness

Grupul polonez de modă LPP a deschis 6 magazine în 2018 şi a ajuns la 41 de unităţi în România sub cinci branduri

Alina Bistreanu conduce businessul LPP din 2014

Alina Bistreanu conduce businessul LPP din 2014

Autor: Cristina Roşca

10.01.2019, 00:05 1092

România era, după primele nouă luni din anul financiar 2018, piaţa cu cel mai puternic avans al vânzărilor, de aproape 44%, până la 184 mil. lei.

Grupul polonez de modă LPP, prezent în România de mai bine de un deceniu, a deschis în luna noiembrie a lui 2018 şase magazine noi, patru în Craiova şi două în Râmnicu Vâlcea, ajungând astfel la un total de 41 de unităţi sub cinci branduri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO