Retail&Agrobusiness

Grupul H&M intră oficial cu alte patru branduri pe piaţa din România, la nouă ani după deschiderea primului magazin

Suedezii au deschis primul magazin din România în primăvara lui 2011, iar apoi au lansat şi operaţiunile online ale H&M şi au adus şi brandul COS în offline.

Suedezii au deschis primul magazin din România în primăvara lui 2011, iar apoi au lansat şi operaţiunile online ale H&M şi au adus şi brandul COS în offline.

Autor: Cristina Roşca

20.05.2020, 01:00 5283

♦ Suedezii aveau deja local mărcile H&M (on şi offline) şi COS (offline), iar acum lansează operaţiunile & Other Stories, Monki, Weekday şi Arket, însă doar pe online. Tot acum, grupul deschide operaţiunile online pentru COS în România, până în prezent funcţionând doar două magazine fizice

Grupul suedez de modă H&M, un gigant cu afaceri de peste 20 mld. euro anual, a lansat începând de astăzi, 20 mai 2020, operaţiunile online din România pentru brandul & Other Stories, activ pe segmentul premium al pieţei.

„Ne bucurăm să adăugăm România pe lista destinaţiilor de livrare de pe stories.com. Ne face plăcere să ştim mai multe despre clienţi, să împărtăşim poveşti şi să vedem cum comorile din dulapurile noastre devin ale lor“, spune Karolina Gutke, managing director & Other Stories.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO