Retail&Agrobusiness

Grupul francez L’Oreal ajunge la 20 de magazine proprii după ce a deschis un monobrand YSL în mallul Băneasa Shopping City

Brandul YSL era deja prezent pe piaţa locală în magazinele multibrand precum Sephora şi Douglas, L’Oréal având pe lângă retail propriu şi import şi distribuţie.

Brandul YSL era deja prezent pe piaţa locală în magazinele multibrand precum Sephora şi Douglas, L’Oréal având pe lângă retail propriu şi import şi distribuţie.

Autor: Cristina Roşca

24.07.2020, 00:05 311

♦ Gigantul are pe piaţa locală magazine sub brandurile Kiel’s, NYX Professional Makeup, Armani, Atelier Cologne şi acum YSL ♦ Buticul Yves Saint Laurent Beauty este primul butic din Europa sub acest brand.

Grupul francez L’Oreal a deschis în mallul bucureştean Băneasa Shopping City un magazin monobrand YSL care vinde produse de parfumerie, machiaj şi îngrijire a pielii. Acesta este primul astfel de butic din Europa sub această marcă.

Unele produsele disponibile în acest spaţiu nu sunt comercializate în alt magazin pe teritoriul ţării, cum este cazul colecţiei de parfumerie Le Vestiaire Des Parfums sau cea pentru îngrijirea pielii Or Rouge. Pentru o experienţă YSL adaptată vremurilor actuale, tehnologia ModiFace va integra componente de realitate augmentată şi inteligenţă artificială, care vor ajuta consumatorii să aleagă cele mai potrivite produse de machiaj.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO