Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Ghid de bune practici pentru Black Friday, eveniment care va depăşi pragul de 2 mld. euro

Black Friday a fost organizat pentru prima oară în România în 2011, iar 2015 a fost anul în care vânzările online le-au depăşit, pentru prima dată, pe cele tradiţionale. Ghidul cuprine recomandări privind elementele legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoţie, stocurile, preţul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata şi procesul post vânzare. El poate fi accesat de orice magazin şi client la adersa http://www.armo.org.ro/black-friday-2016-la-armo/.

Printrem magazinele membre ARMO care au anunţat deja Black Friday se numără BestKids, DepozituldeCosmetice, eMAG, evoMAG, F64, Fashion Days, FashionUP, Il Passo, ITGalaxy, PC Garage, Shopila, SevenSins, Vivre, WatchShop. „Credem că acest ghid era necesar, în contextul unei creşteri semnificative a vânzărilor de Black Friday şi, implicit, a presiunii puse pe departamentele de logistică. Suntem siguri că acest ghid îşi va dovedi utilitatea atât în acest an, cât şi în organizarea evenimentelor viitoare”, a declarat Florinel Chiş, directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online.

Potrivit estimărilor ARMO, vânzările online locale vor creşte în acest an cu 45%, depăşind pragul de 2 miliarde de euro.

"Vom avea peste 1.000 de oferte speciale pentru acest eveniment, cu preţuri începând de la 1 leu. Clienţii vor putea achiziţiona maxim o bucată din fiecare produs per comanda, însă stocurile vor fi suficiente pentru cei mai agili dintre aceştia. Vom livra produsele în maxim 7 zile lucrătoare. Ne aşteptăm la o creştere cu 40-50% a numărului de comenzi faţă de anul trecut. Promotiile vor continua şi în weekend”, a declarat George Şerban, General Manager BestKids.

“Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta,” a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

“Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Cele mai importante reduceri din an vin la pachet cu cea mai mică perioadă de livrare. Astfel, 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienţi în cel mult 4 zile”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

"Vom avea peste 50.000 de produse, toate la preţuri reduse, din care clienţii îşi pot crea cele mai ingenioase combinaţii. Stocurile pregătite împreună cu furnizorii sunt foarte mari, vom avea peste jumătate de milion de produse pentru femei, bărbaţi şi copii. De asemenea, vom lansa, în premieră, şi o primă colecţie care va cuprinde câteva mii de produse pentru casă, aşadar Black Friday va fi anul acesta un eveniment de shopping care nu trebuie ratat”, a declarat Alin Stanciu, CEO, FashionUp.

 
 
 
Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.