Retail&Agrobusiness

FrieslandCampina: Furnizorii noştri sunt fermele cu până la 25 de vaci. Pentru fabricarea Napolact colectăm lapte doar de la fermierii locali

Cornel Cărămizaru, director general al FrieslandCampina România, este singurul executiv român al unei companii din top cinci companii din industria lactatelor.

Cornel Cărămizaru, director general al FrieslandCampina România, este singurul executiv român al unei companii din top cinci companii din industria lactatelor.

Autor: Laurentiu Cotu

02.08.2017, 00:08 1184

♦ Grupul FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact, mizează în acest an pe o creştere de 5-10% a afacerilor faţă de anul trecut, când compania a realizat o cifră de afaceri netă de peste 339 de milioane de lei (75,4 mil. euro) şi a revenit pe profit. 

În cursul anului trecut produ­că­to­rul de lactate a integrat ac­ti­vi­tăţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Lap­telui Mureş S.A într-o sin­gu­ră entitate, FrieslandCampina SA, con­solidând, totodată, raportarea financiară. 

Ca nivel al rulajelor, compania este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa locală a lactatelor, după Albalact, Danone şi Olympus.

„Colectăm zilnic în jur de 200.000 de litri de lapte, în principal de la ferme cu până la 25 de vaci, fiindcă vrem să sus­ţinem şi să încurajăm afacerile de fa­milie. Pentru fabricarea produselor Napo­lact colectăm lapte doar de la fer­mierii din România, obiectivul nostru pentru acest an fiind o creştere de 5-10% a afacerilor, faţă de anul trecut“, a declarat Cornel Cărămizaru, director general al FrieslandCampina România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO