Retail&Agrobusiness

Francezii de la Carrefour îl numesc pe Vincent Arnault în funcţia de Director Achiziţii şi Supply Chain pentru operaţiunile locale, începând cu 1 septembrie

Grupul francez Carrefour, unul dintre cei mai importanţi jucători din comerţul local după cifra de afaceri, îl numeşte pe Vincent Arnault în funcţia de Director Achiziţii şi Supply Chain pentru operaţiunile locale,  începând cu 1 septembrie.

Odată cu preluarea noului rol, Vincent Arnault va ocupa şi poziţia de membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

,,Mă bucur să mă alătur echipei Carrefour România şi sunt convins că împreună vom continua să dezvoltăm proiecte inovatoare care răspund diversităţii nevoilor de consum şi vor întări experienţa de cumpărături omnicanal”, spune Vincent Arnault, Director Achiziţii şi Supply Chain al Carrefour România.     

Vincent Arnault face parte din grupul Carrefour din 2015, în prezent ocupând funcţia de Director Achiziţii în cadrul Carrefour Franţa. Experienţa sa în cadrul Carrefour a început ca Director al Departamentului de Electrocasnice şi Multimedia, iar în 2018 a devenit Director Achiziţii al Carrefour Franţa.

În această perioadă, el a jucat un rol cheie în evoluţia pozitivă a companiei, reuşind să crească cota de piaţă pentru fiecare categorie la nivelul magazinelor, precum şi pentru businessul online Carrefour.

Totodată, Carrefour a devenit liderul organic în Franţa cu peste 22% din cota de piaţă. În ceea ce priveşte extinderea liniilor de produse, printre principalele sale realizări se numără lansarea a 1.200 de produse în categoria alimentară mondială, o nouă linie de business a produselor marcă proprie şi concepte noi privind produsele din categoriile Vin, Farmaceutice şi Cosmetice concepute pentru hypermarketuri.

Vincent Arnault şi-a început cariera la Kraft Jacobs Suchard, ocupând poziţii multiple în cadrul departamentului de vânzări.

A continuat ca Director al Departamentului Central de Achiziţii timp de nouă ani la Auchan, înainte de a fi promovat CEO al Auchan Telecom. Expertiza sa a fost completată cu experienţa de CEO al Surcouf, un lanţ francez de magazine de computere pe care ulterior l-a cumpărat, după care a devenit CEO al UFP International, un furnizor în zona de revânzare şi comercializare în masă.

Afacerile Carrefour în România au crescut cu 3,6% la nivelul anului 2020, până la 2,3 mld. euro, avansul like for like fiind de 2,1%. Aceasta este a treia cea mai bună evoluţie dintre pieţele importante, după Belgia (8,6%) şi Taiwan (6,7%).

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.