Retail&Agrobusiness

Francezii au reuşit să readucă pe creştere vânzările LaDorna, dar nu scapă de pierderi

Francezii au reuşit să readucă pe creştere...

Autor: Dana Ciriperu

26.11.2015, 00:08 402

Din 2008, de când a preluat brandul LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, grupul francez Lactalis a raportat pierderi cumulate de 67 mil. lei în dreptul companiei Dorna Lactate – cea mai mare din grup. Anul 2012 a fost singurul cu profit pentru acţionarii producătorului de lactate. Pierderile continuă şi în prima jumătate a anului.

Compania Dorna Lactate, cel mai mare business pe care grupul francez Lac­talis îl deţine în România, a înregistrat un avans de 2% al vânzărilor în prima jumătate a anului faţă de aceeaşi perioadă din 2014, însă a raportat pierderi de peste 3 milioane de lei, arată datele publice.

Vânzările companiei care produce mărcile LaDorna şi President au revenit astfel pe creştere, într-un con­text extrem de favorabil industriei ali­mentare, care de la 1 iunie beneficiază de TVA redusă de la 24% la 9%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO