Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Francezii au decis: Alina Gamauf, fost director de resurse umane la UniCredit, preia conducerea departamentului de HR al Carrefour România şi devine membru în boardul companiei

Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare jucător din comerţul local după cifra de afaceri, a recrutat-o pe Alina Gamauf în poziţia de director de resurse umane, ea urmând să ocupe totodată şi poziţia de membru în comitetul executiv al companiei.

Alina Gamauf o înlocuieşte în această funcţie pe Ana Krasovschi, care în august 2020 a decis să plece din companie, după 20 de ani. În perioada august-decembrie 2020, managementul interimar al departamentului a fost asigurat de Irina Chende, Director Reward şi Dezvoltare Resurse Umane în cadrul Carrefour România.

Cu o importantă expertiză acumulată în cei 13 ani în care a activat atât în ţară cât şi în Italia, Austria şi Germania în  cadrul grupului financiar UniCredit, Alina Gamauf a fost responsabilă de planificarea şi coordonarea echipelor de Resurse Umane, de la HR Business Partner, la Director de Resurse Umane, atenţia ei fiind atribuită construirii unor echipe puternice şi a promovării unor valori care să consolideze poziţia departamentului de Resurse Umane în strategia de creştere a businessului.

,,Mă bucur să mă alătur echipei Carrefour, unul dintre principalii jucători din industria de retail, pentru a continua transformarea digitală şi adaptarea accelerată în noul context. Tot ceea ce voi construi alături de echipă va avea ca scop întărirea poziţiei noastre de partener de încredere pentru colegii şi clienţii noştri, pentru a merge mai departe împreună. De asemenea, o componentă importantă din strategia de HR o vor reprezenta programele de dezvoltare şi creştere dedicate oamenilor, pentru a continua să susţinem eficient planul de transformare al Grupului, să revoluţionăm modul de lucru actual şi să fim cât mai bine pregătiţi pentru viitor”,  spune Alina Gamauf, Director de Resurse Umane Carrefour România.

Carrefour are un total de peste 360 de magazine în România sub mai multe formate – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, discount şi online -, francezii fiind retailerul care acoperă cele mai multe segmente de piaţă pe plan local. La nivel de grup, Carrefour România a obţinut în 2019 afaceri cumulate de peste 11,5 miliarde de lei, fiind al doilea cel mai mare retailer local.

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.