Retail&Agrobusiness

Favisan, producător de ceaiuri şi loţiuni din Timiş, s-a menţinut la 2 milioane de euro vânzări în 2019. Brandul Favisan a apărut în 1992, creat de antreprenoarea Virginia Faur, doctor şi cercetător ştiinţific

În total sub brandul Favisan sunt realizate peste 580 de produse din categoria suplimentelor alimentare, de la ceaiuri, tincturi, capsule, siropuri până la cosmetice.

În total sub brandul Favisan sunt realizate peste 580 de produse din categoria suplimentelor alimentare, de la ceaiuri, tincturi, capsule, siropuri până la cosmetice.

Autor: Georgiana Mihalache

27.08.2020, 20:40 198

Producătorul de ceaiuri şi loţiuni Favisan din Lugoj, judeţul Timiş, a ajuns la afaceri de 9,8 mil. lei în 2019, la acelaşi nivel cu vânzările companiei din anul anterior, potrivit datelor publice de la Ministerul de Finanţe.

Anul 2019 a fost cel mai bun pentru companie din perspectiva profitului, reuşind să treacă de 600.000 de lei, în creştere cu 60% faţă de anul anterior. Favisan angajează 59 de persoane în fabrica de 2.000 mp în care produce ceaiurile şi loţiunile.

Antreprenoarea Virginia Faur a pornit de la ideea de a valorifica invenţiile şi brevetele sale din domeniu. În total sunt realizate peste 580 de produse din categoria suplimentelor alimentare, de la ceaiuri, tincturi, capsule, siropuri, până la cosmetice, iar canalele de distribuţie sunt în principal farmaciile şi magazinele naturiste. De asemenea, gamele Favisan pot fi găsite şi în cele două magazine proprii din Lugoj, iar cele mai căutate sunt tinctura de propolis, ceaiurile Favigrip şi Favitusin, siropurile pentru imunitate, capsulele cu zinc, vitamina C, magneziu, echinacea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO