Retail&Agrobusiness

Familia Iacomi a ajuns în 2018 la un rulaj de 250.000 de euro cu o afacere cu dulciuri fără zahăr

În 2012 familia Iacomi şi-a deschis un laborator mic, iar după trei ani de activitate pe piaţă a văzut că portofoliul de clienţi a crescut semnificativ şi businessul a fost extins.

În 2012 familia Iacomi şi-a deschis un laborator mic, iar după trei ani de activitate pe piaţă a văzut că portofoliul de clienţi a crescut semnificativ şi businessul a fost extins.

Autor: Florentina Niţu

29.01.2019, 00:05 1744

Rosana şi Mihai Iacomi, o familie din Iaşi, au înfiinţat brandul Cofetăria Altfel în 2012, îmbinând utilul cu plăcutul, pe de o parte pasiunea lor pentru dulciuri, pe de altă parte satisfacerea nevoilor unei pieţe care nu era suficient acoperită, cea a deserturilor fără zahăr. Compania Dulciuri Sănătoase, care deţine brandul Cofetăria Altfel, a ajuns în 2018 la un rulaj de 250.000 de euro, spun fondatorii.

„Cofetăria Altfel este în primul rând o afacere de familie care s-a născut din pasiune pentru dulciuri. O pasiune care mă determină să mă implic zi de zi în tot ceea ce ţine de ea, de la alegerea ingredientelor şi testarea de reţete noi până la pre­zentarea produselor şi instruirea personalului. E ca un mezin al familiei căruia trebuie să îi acorzi toată atenţia şi timpul tău pentru a creşte frumos. Suntem «Altfel», deoarece oferim dulciuri greu de găsit pe piaţă, fără zahăr, fără ouă, fără lactate sau fără toate la un loc“, povesteşte Rosana Iacomi, co­fon­da­torea Cofetăriei Altfel. La început au investit 20.000 de euro în afacere, dar până în prezent investiţia s-a dublat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO