Retail&Agrobusiness

Fabrica de produse de panificaţie La Lorraine din Câmpia Turzii, afaceri de 150 mil. lei. „Se observă o migrare a consumului către produsele sănătoase şi cu un aport nutritiv superior“.

Macromex şi La Lorraine şi-au unit forţele într-un joint-venture în anul 2011. Fabrica din Câmpia Turzii a fost inaugurată în urma unei investiţii de 17 mil. euro

Macromex şi La Lorraine şi-au unit forţele într-un joint-venture în anul 2011. Fabrica din Câmpia Turzii a fost inaugurată în urma unei investiţii de 17 mil. euro

Autor: Mădălina Dediu Panaete

22.07.2019, 14:50 281

La Lorraine, producător de panificaţie deţinut de grupul belgian cu acelaşi nume şi distribuitorul Macro­mex, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 150 de milioane de lei (32 mil. euro), în creştere cu 34% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

„2018 a fost într-adevăr un an foarte bun, dar nu a reprezentat o excepţie. Încă de la deschiderea fabricii (în 2011 - n. red.), ritmul de dezvoltare a fost unul de­osebit de alert, dovadă fiind că a tre­bu­it să creştem capacitatea de producţie cu o linie nou instalată la fiecare doi ani“, a spus Albert Davidoglu, chief ope­rating officer (COO) în cadrul Macromex.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO