Retail&Agrobusiness

Exporturile Can-Pack au ajuns la 50%. „Dacă piaţa locală de bere şi suc îşi revine, ne vom replia“

Exporturile Can-Pack au ajuns la 50%. „Dacă piaţa...

Autor: Mirabela Tiron

03.02.2015, 00:06 452
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere şi suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice. „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri şi volume. Probabil că şi profitul va fi cam în aceeaşi zonă de creştere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al companiei. Fabrica are clienţi în România, dar şi în străinătate. Printre companiile pentru care fabrică doze metalice se numără  Heineken, SABMiller, Bergenbier sau Tuborg România.
 
„Datorăm aceste rezultate în primul rând exporturilor, care au ajuns la circa 50% din cifra de afaceri, optimizării continue a costurilor, şi nu mă refer la reduceri, ci la obţinerea de rezultate mai bune cu aceleaşi costuri.”
 
Şi pentru acest an compania şi-a construit o strategie bazată pe exporturi, oficialul Can-Pack România previzionând că piaţa externă va contribui tot cu 50% în cifra de afaceri. „Circa 2-3 luni mai temporizăm unele contracte de export, poate totuşi apare un reviriment al pieţei locale, pe care dorim să o satisfacem cu prioritate.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO