Retail&Agrobusiness

Europa nu are încă dezvoltat un „cult” al mic dejunului, iar acest lucru se reflectă şi în cazul meselor corporatiştilor

Autor: Greta Bogdan

15.08.2016, 14:42 948

În Europa nu există încă un „cult” al mic dejunului la fel ca în cazul populaţiei americane de exemplu, iar acest lucru influenţează şi modul angajaţilor din corporaţii de a trata mesele din timpul zilei, a spus Mariana Vlad de la Happy Friday la ZF Live.

„Pe acel covrig mâncat în grabă l-am putea înlocui cu un iaurt cu granola sau cu ceva care să ne aducă un aport de energie pentru întreaga zi”.

Businessul său se adresează marilor companii, cu precădere din zona de IT, cărora le livrează cea mai importantă masă a zilei sub un concept atrăgător.

Clienţii pot alege să îşi servească mic dejunul din două variante: varianta „do it yourself (n.r. pregăteşte-ţi singur), prin care vor găsi toate ingrendientele pe masă şi pot face combinaţiile dorite sau varianta „ready made” (n.r. gata pregătit), prin care mâncarea se livrează în cutii şi poate fi consumată direct. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO