Retail&Agrobusiness

Euromonitor: 22% din cafeaua vândută în România este pregătită în cafenele. În Spania procentul este de 32%, în timp ce în Austria este de numai 16%

Euromonitor: 22% din cafeaua vândută în România este...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.10.2019, 15:30 350

Aproape 22% din volumul de cafea comercializată anul trecut în România a fost vândută în segmentul out-of-home (cafenele, baruri, restaurante etc.), arată datele companiei de cercetare Euromonitor, citate de European Coffee Federation.

Comparativ, cel mai înalt procent al volumelor în cafenele şi din vânzările totale se înregistrează în Cehia (37%). Procentul din România este similar cu cel din Belgia (21%), Grecia (22), Portugalia (24%) sau Ungaria (25%). Pe de altă parte, un procent mai mic se înregistrează în Italia (18%) sau Estonia (7%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO