Retail&Agrobusiness

Euromonitor: 22% din cafeaua vândută în România este pregătită în cafenele. În Spania procentul este de 32%, în timp ce în Austria este de numai 16%

Aproape 22% din volumul de cafea comercializată anul trecut în România a fost vândută în segmentul out-of-home (cafenele, baruri, restaurante etc.), arată datele companiei de cercetare Euromonitor, citate de European Coffee Federation.

Comparativ, cel mai înalt procent al volumelor în cafenele şi din vânzările totale se înregistrează în Cehia (37%). Procentul din România este similar cu cel din Belgia (21%), Grecia (22), Portugalia (24%) sau Ungaria (25%). Pe de altă parte, un procent mai mic se înregistrează în Italia (18%) sau Estonia (7%).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.