Retail&Agrobusiness

Etapele dezvoltării comerţului modern. Primul deceniu a fost al magazinelor mari, al doilea al supermarketurilor şi magazinelor de proximitate. Sub ce stea stă deceniul numărul trei?

Etapele dezvoltării comerţului modern. Primul deceniu a...

Autor: Cristina Roşca

23.01.2018, 16:11 1588

♦ Comerţul modern a ajuns la finalul anului trecut la peste 2.200 de magazine, de aproape cinci ori mai multe decât în 2008, ultimul an de boom economic ♦ Structura comerţului s-a schimbat însă, de la preponderent hipermarketuri la supermarketuri şi magazine proximitate ♦ În următorul deceniu expansiunea va continua, până la 3.500-4.000 de unităţi

„Comerţul modern are po­tenţial să ajungă la 3.500 de magazine şi o cotă de piaţă de aproa­pe 80%. În urmă­to­rii cinci ani (cel puţin – n.red.) va con­tinua dezvol­ta­rea“, spune Daniel Mocanu, fon­da­torul DAAS, unul dintre cei mai im­portanţi furnizori de ser­vi­cii şi echi­pa­mente de en­gine­ering, ma­gazi­ne ali­men­ta­re, hoteluri şi res­tau­ran­te. An de an, com­pa­nia cu afa­ceri anuale de peste 36 mil. euro echi­pea­ză de la zero peste 100 de ma­gazine mo­der­ne (hiper­mar­ke­turi, super­mar­ke­turi, unităţi de proxi­mi­tate mo­der­nă, cash & carry şi discount).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO