Retail&Agrobusiness

Emil Ilin, vicepreşedinte comercial al Mega Image: Pariu pe producătorii locali de legume-fructe. Avem parteneri care fac peste 1 mil. lei din contractul cu noi

Emil Ilin, vicepreşedinte comercial al Mega Image: Sunt afaceri de familie, ce sunt transmise din generaţie în generaţie. Am ales furnizori care au solariile amplasate pe o rază de 150 de kilometri de Capitală pentru a putea livra zi de zi în depozit şi mai departe în magazine.

Emil Ilin, vicepreşedinte comercial al Mega Image: Sunt afaceri de familie, ce sunt transmise din generaţie în generaţie. Am ales furnizori care au solariile amplasate pe o rază de 150 de kilometri de Capitală pentru a putea livra zi de zi în depozit şi mai departe în magazine.

Autor: Cristina Roşca

19.07.2019, 18:35 790

Sub umbrela mărcii proprii Gusturi Ro­mâ­neşti, Mega Image are pe lângă dulciuri sau produse lactate şi legume şi fructe pe care şi le procură de la furnizori locali. În ur­mă cu şase ani compania a lansat pro­gra­mul Gusturi Româneşti de la Gospodari cu 18 fermieri ce lucrau 10 hectare de legume. Acum retailerul belgiano-olandez are 140 de furnizori locali ce lucrează pe 86 de hectare. Ei livrează companiei roşii, vinete, ardei – capia şi gras, castraveţi şi salată.

„Sunt afaceri de familie, ce sunt transmise din generaţie în ge­neraţie. Am ales furnizori care au solariile amplasate pe o rază de 150 de kilometri de Capitală pentru a putea livra zi de zi în depozit şi mai departe în magazine“, spune Emil Ilin. Parteneriatele s-au extins de la legume şi în zona de fructe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO