Retail&Agrobusiness

Editura Litera obţine peste o treime din venituri prin vânzarea de carte în supermarketuri şi pe internet

Marin Vidraşcu, director executive al grupului Litera, şi Dan Vidraşcu, directorul general al Litera

Marin Vidraşcu, director executive al grupului Litera, şi Dan Vidraşcu, directorul general al Litera

Autor: Luiza Chiroiu

14.08.2015, 00:05 916

Grupul Editorial Litera, deţinut de familia Vidraşcu, obţine aproape un sfert din venituri din vânzarea de carte prin hipermarketuri şi supermarketuri, acesta fiind al doilea canal de distribuţie ca importanţă pentru editură.

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, spune că se aşteaptă ca afacerile să crească uşor anul acesta, cu doar 1%, la 40 mil. lei şi ca vânzările online să le devanseze în curând pe cele prin marile reţele de magazine.

„Hipermarketurile şi magazinele cash & carry au devenit pentru Litera al doilea canal ca importanţă, reprezentând 23% din totalul vânzărilor“, a spus pentru ZF Marin Vidraşcu, drectorul executiv al Editurii Litera.

Librăriile rămân cel mai important canal de distribuţie al cărţilor editate de Litera, însă ponderea acestor vânzări s-a redus în ultimii ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO