Retail&Agrobusiness

După Afaceri Premium: Organizatorii de evenimente s-au reorientat, iar picnicurile au devenit un tip de business. Pentru clienţi sunt o modalitate de a ieşi în oraş, dar nu la restaurant

După Afaceri Premium: Organizatorii de evenimente s-au...

Autor: Cristina Roşca

14.08.2020, 17:10 108

♦ Pandemia de COVID-19 a cerut atât mediului de business, cât şi oamenilor să se adapteze la noile reguli, iar picnicul parcă cere ceva distanţare socială, chiar de dinainte ca acest concept să devină atât de actual.

Regulile de distanţare impuse de autorităţi au reuşit să evidenţieze încă o dată - de parcă mai era nevoie – dorinţa oamenilor de socializare, de a fi aproape de cei dragi. Cum restaurantele sunt în continuare închise la interior, iar terasele funcţionează doar parţial, ce opţiuni există pentru a lua masa, alături de familie, prieteni sau oameni apropiaţi, fără însă a încălca regulile scrise, dar şi nescrise, ale acestor zile. 

În această perioadă a devenit tot mai popular conceptul de picnic, atât de folosit în Occident şi atât de puţin „exploatat“ în România în viaţa de zi cu zi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO