Retail&Agrobusiness

După Afaceri. Moda sustenabilă, pariul noilor generaţii de designeri, care vor să dea a doua viaţă hainelor din şifonier

Bianca Georgescu a creat de la zero un brand de încălţăminte care îi poartă numele.

Bianca Georgescu a creat de la zero un brand de încălţăminte care îi poartă numele.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

13.11.2020, 16:30 111

Moda nu putea să lipsească din ecuaţie sustenabilităţii, alături de multe alte industrii, ba chiar a fost printre cei care au dat tonul. Aşa că designerii vestimentari au născocit după tot felul de idei care să dea a doua, a treia, a nenumărata viaţă hainelor din şifonier, scrie revista de lifestyle de lux După Afaceri Premium, supliment lunar al Ziarului Financiar.

Bianca Georgescu a căutat o perioadă alternative la producţia de încălţăminte din piele naturală, pornind de la o dorinţă proprie de a nu mai sprijini sacrificarea animalelor şi poluarea. Nu a fost mulţumită de ce variante a găsit, pentru că pielea de ananas este foarte scumpă, iar pielea vegetală, la rândul ei, poluează. Apoi s-a gândit că ar putea să reutilizeze materialele pe care deja le are la îndemână, ca să nu contribuie la stocul de deşeuri al planetei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO