Retail&Agrobusiness

Dragoş Petrescu, CityGrill: La începutul crizei am traversat câteva zile de cumpănă în care a trebuit să ne reinventăm, plecând de la o filozofie de start-up

Videoconferinţa Branduri româneşti pentru revenirea economiei

Dragoş Petrescu, CityGrill: La începutul crizei am...

Autor: Cristina Bellu

28.05.2020, 11:29 536

Dragoş Petrescu, fondatorul grupului City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători din industria restaurantelor, consideră că puterea brandului contează foarte mult în economia unui business, iar în momentul unei crize poate face diferenţa între învingători şi învinşi.

"Atunci când economia este pe creştere brandurile sunt foarte importante, dar lasă loc şi la branduri noi. În momentul unei crize profunde puterea brandului contează şi mai mult. În brandul puternic clientul are incredere si il acceseaza mult mai serios. La începutul crizei au fost 2-3 zile de cumpănă, in care a trebuit să ne reinventăm, plecând de la o filozofie de start-up", a spus Dragoş Petrescu, acţionar majoritar CityGrill, în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

Alte declaraţii:

♦ Ca industrie suntem pe shut down - este una dintre cea mai lovită industrie- suntem în prima linie ca impact.

♦ Practic, 10 ani de evolutie s-au concentrat în trei luni. Zona de delivery avea 3-4% din cifra de afaceri în România, iar acum a crescut la 100%. După ce vom ieşi din criză, estimez ca zona de delivery va ajunge la 20-25% din cifra de afaceri, asa cum ar fi ajuns în urmatorii 10 ani.

♦ Am regîndit businessul în trei sectoare: delivery, care va ocupa 20-25% din total, zona key account 10-15% şi zona de offline, care se va redeschide, şi care va avea o pondere de 60-65% în business.

♦ Au fost schimbari majore pe care le-am facut in acesta perioada prin retehnologizarea completă a bucătăriei centrale. Am recreat un meniu special de livrare extins pe doua zone- zona de family şi zona de livrare tradiţională, o vom lansa la 1 iulie.

♦ În total, zona de livrare va reprezenta 20-25% din total cifră de afaceri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO