Retail&Agrobusiness

Doi antreprenori speră la afaceri de 160.000 de lei din vânzarea de gemuri, dulceţuri şi ciocolată

Preţul unui astfel de borcan de dulceaţă va­ria­ză între 12 şi 16 lei

Preţul unui astfel de borcan de dulceaţă va­ria­ză între 12 şi 16 lei

Autor: Simona Tatu

30.04.2018, 00:06 637

„Ne-am mărit capacitatea de producţie prin angajarea unei a treia persoane şi colaborăm cu micii producători din zona noastră pentru suplimentul de materie primă.“

Mihai Zaharia şi Alexandra Răpăilă, doi antreprenori care au înfiinţat în urmă cu cinci ani o afacere cu dulceaţă în judeţul Argeş, vizează afaceri de 160.000 de lei (aproape 35.000 de euro). În prezent, produsele realizate de cei doi antre­prenori se vând online pe magazinul propriu şi în câteva magazine fizice din ţară.

„În prezent realizăm opt tipuri de produse, patru tipuri de gem, trei sortimente de dulceaţă şi un tip de ciocolată. Produsele noastre pot fi achiziţionate atât online de pe magazinul nostru bunicel.ro, cât şi din magazine fizice de profil din Timişoara şi Iaşi. Nu am intrat încă în magazinele mari de tip hipermarket“, a spus Mihai Zaha­ria, cofondatorul brandului Bunicel.ro.

Cei doi antreprenori au produs 1.200 de borcane în primul an de activitate, iar anul trecut pro­duc­ţia a ajuns la 13.000 de borcane de dulceţuri şi gemuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO