„Dorim să depăşim pragul de 100 de magazine în acest an calendaristic. De asemenea, investim în imaginea magazinului, în extinderea spaţiului de vânzare şi în dotarea angajaţilor din filiale cu telefoane inteligente pentru optimizarea timpului de lucru şi accesarea rapidă a informaţiilor care să-i ajute în procesul de consiliere”, spune Ivana Martináková, executivul care conduce operaţiunile dm drogerie markt în România alături de Cristian Crişan.
Cei doi au devenit administratori ai companiei la începutul anului trecut după plecarea lui Milan Radin, care a condus businessul timp de un deceniu, mai exact încă de la intrarea nemţilor pe piaţa din România.
Grupul german dm drogerie markt a intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunsese pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993. Pe piaţa locală dm drogerie markt s-a extins constant cu 7-10 unităţi noi pe an, ajungând la 92 de unităţi în prezent.