Retail&Agrobusiness

Distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company estimează afaceri de peste 100 mil. lei în 2018, plus 8%

Distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company...

Autor: Cristina Bellu

12.12.2018, 11:49 88

Importatorul şi distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company estimează că va încheia 2018 cu afaceri de 105 mil. lei (22,5 mil. euro), în creştere cu 8% faţă de anul 2017, rezultatul fiind influenţat de creşterea consumului şi a intensificării preocupării românilor pentru achiziţiile destinate copiilor.

Compania a avut un ritm de dezvoltare peste nivelul pieţei produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în trei ani, care a crescut cu aproximativ 5% în 2018, potrivit Superfood Company.

“Pentru noi, 2018 a fost un an foarte bun, al cincilea an consecutiv în care am crescut (...). În ceea ce priveşte prognozele pentru 2019, dat fiind că multe dintre gamele din portofoliul nostru nu au atins încă maturitatea, suntem încrezători că vom continua să creştem mai mult decât piaţa.”, spune Daniel Dărăban, director general al Superfood Company.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO