Retail&Agrobusiness

Din vânzările L’Oréal în România, 5% vin din online: digitalul transformă complet industria cosmeticelor şi a produselor de înfrumuseţare

Alexandre Popoff, vicepreşedinte executiv pentru Europa de Est, Africa şi Orientul Mijlociu în cadrul L’Oreal: Experimentăm o schimbare majoră adusă de digitalizare, se schimbă practic regulile jocului. Mediul digital, dar şi comerţul online au o influenţă din ce în ce mai mare în businessul L’Oréal.

Alexandre Popoff, vicepreşedinte executiv pentru Europa de Est, Africa şi Orientul Mijlociu în cadrul L’Oreal: Experimentăm o schimbare majoră adusă de digitalizare, se schimbă practic regulile jocului. Mediul digital, dar şi comerţul online au o influenţă din ce în ce mai mare în businessul L’Oréal.

Autor: Adelina Mihai

09.07.2018, 00:05 150

„Tot mai multe femei urmăresc pe reţelele sociale Instagram, Facebook sau Youtube tutoriale video care le arată care sunt cele mai noi tendinţe în materie de machiaj sau care le arată cum să obţină cele mai bune rezultate şi cu ce produse.“

Digitalizarea a creat foarte multe oportunităţi de dezvoltare a afacerilor din industria cosmeticelor şi a produselor de înfrumuseţare, iar companiile din acest domeniu pariază pe comerţul online şi pe promovarea prin reţele sociale pentru creşterea veniturilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO