Retail&Agrobusiness

Diana Jora, Eau Thermale Avene România: Suntem în majoritatea lanţurilor de farmacii, atât în cele parte a unor grupuri internaţionale sau locale, cât şi în cele care funcţionează independent

Diana Jora, brand manager Eau Thermale Avene România

Piaţa produselor dermatocosmetice este una complexă. Sunt mulţi jucători, branduri internaţionale, dar şi locale, de dimensiuni mici, medii şi mari, cu diferenţiatori şi avantaje competitive puternice.

Diana Jora, brand manager Eau Thermale Avene România Piaţa produselor dermatocosmetice este una complexă. Sunt mulţi jucători, branduri internaţionale, dar şi locale, de dimensiuni mici, medii şi mari, cu diferenţiatori şi avantaje competitive puternice.

Autor: Cristina Roşca

13.07.2020, 18:25 222

♦ Pe piaţa de peste 50 mil. euro a dermatocosmeticelor lupta se dă între mărci internaţionale precum Eau Thermale Avene, Vichy, La Roche Posay, Bioderma şi nume locale precum Ivatherm.

Piaţa dermatocosmeticelor, produse vândute exclusiv în farmacii şi în unele cazuri re­coman­date de medici pentru afecţiuni ale pielii, este de aşteptat să scadă uşor în acest an faţă de 2019, spune Diana Jora, brand manager pentru Eau Thermale Avene România.

„Din punctul vedere al volumului de vânzări, 2019 a fost un an conform aştep­tărilor, piaţa fiind în creştere. Anul 2020, cel mai probabil, va fi puţin sub nivelul lui 2019“, spune ea fără să ofere cifre.

Anul 2020 este destinat adaptării, adaugă executivul român. În prima jumătate a anului produsele pentru hidratare şi cicatrizare (în special a mâinilor) au avut o creştere semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO