Retail&Agrobusiness

Decathlon: Există interes din partea românilor pentru toate sporturile, dar sunt probleme legate de disponibilitatea produselor. Grupul francez este liderul retailului local de echipamente sportive, cu afaceri de 948 mil. lei anul trecut, minus 2%

Retailerul de echipamente sportive Decathlon şi-a setat drept obiectiv pentru 2021 creşterea cu 20% a cifrei de afaceri, pe fondul unui apetit mare de consum în piaţa de profil, însă principala problemă e legată de aprovizionare şi disponibiltatea produselor.

„Aproape toate sporturile sunt acum pe un trend po­zi­tiv în ceea ce priveşte vânzările, excepţia fiind repre­zen­tantă de ciclism, în contextul problemelor de dispo­ni­bilitate a componentelor care afectează piaţa mondială“, spun reprezentanţii companiei.

Astfel, global, situaţia legată de stocuri continuă să rămână dificilă, în special pentru anumite produse precum biciclete. Există probleme şi la alte articole, în general cele voluminoase.

„Există probleme în a găsi mai multe tipuri de pro­duse din cauza creşterii economice puternice post-pande­mie, din cauza lipsei materiilor prime, a lipsei capacităţii glo­bale de producţie şi din cauza blocării porturilor şi rutelor de transport. Acestea din urmă sunt blocate sau supraagalomerate încă în multe ţări.“

Totuşi, există şi veşti bune, şi anume odată cu relaxarea restricţiilor începând cu această primăvara-vară, sportul a redevenit o prioritate pentru români. Astfel, interesul lor pentru echipamente dedicate sporturilor de munte sau de apă a crescut vizibil.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.