Retail&Agrobusiness

De la blog la business. O antreprenoare a transformat blogul culinar într-o afacere cu farfurii inscripţionate cu mesaje şi câştigă 350.000 de lei pe an

Oana Titică, fondatoare Chicineta: Vânzările variază mult de la lună la lună - există vârfuri de vânzări de Crăciun şi la lansarea fiecărei colecţii noi, iar în luni precum ianuarie sau august comenzile sunt mai rare

Oana Titică, fondatoare Chicineta: Vânzările variază mult de la lună la lună - există vârfuri de vânzări de Crăciun şi la lansarea fiecărei colecţii noi, iar în luni precum ianuarie sau august comenzile sunt mai rare

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.01.2019, 17:15 816

Oana Titică, o antreprenoare din Bu­cureşti, face afaceri de peste 300.000 de lei din vânzarea de farfurii pe care in­s­crip­­ţionează mesaje. Businessul se nu­meşte Chicineta şi a fost fondat în 2015.

„Cresc de la an la an. Concret, cifra de afaceri în 2017 a fost de 318.000 de lei, iar în 2016 fusese 126.000 de lei. Cifra de afaceri estimată pentru 2018 este 350.000 de lei, iar în 2019 sper să ajungem la 500.000 de lei. Va fi primul an pentru care avem planuri concrete de dezvoltare”, spune Oana Titică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO