Retail&Agrobusiness

Daniel Negrescu, Murfatlar: Podgoriile şi cramele din Africa de Sud ar putea fi o sursă de inspiraţie pentru producătorii români

Autor: Luciana Georgescu

06.11.2014, 00:06 415
Producătorii români de vin ar putea să îşi promoveze produsele şi să îşi extindă afa­cerile prin promovarea turismului viticol, o modalitate renumită în ţări precum Franţa şi Africa de Sud, a declarat Daniel Negrescu, directorul de marketing de la Murfatlar, invitat la emisiunea ZF Live.
 
„Podgoriile şi cramele din Franţa impresionează, însă aş plasa Africa de Sud pe primul loc ca şi deschidere pentru turism. Toate cramele au magazine, traseu turistic şi res­taurante. Acolo există o lege: toate rafturile de băuturi sunt închise cu grilaj duminica, obligând locuitorii să se îndrepte către o cramă, către producători locali. La noi nu există astfel de opţiuni“, a spus Negrescu.
 
El a precizat că Murfatlar are în prezent un proiect în desfăşurare, care presupune chiar construirea unei crame, cu magazin şi traseu de degustare, care să fie deschisă permanent vizitatorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO