Retail&Agrobusiness

Daniel Gross, Penny: Ne aşteptăm să vedem o creştere uşoară a vânzărilor ca urmare a impunerii certificatului verde la mall. Penny activează pe formatul de discount şi are circa 300 de magazine în România, aproape toate sunt unităţi independente, adică nu în mall

Daniel Gross, Penny: Ne aşteptăm să vedem o creştere...

Autor: Cristina Roşca

09.11.2021, 07:00 104

Daniel Gross, CEO al Rewe România, compania care operează reţeaua de magazine Penny, spune că în ceea ce priveşte valul patru al pandemiei de COVID-19, care afectează România deja de mai bine de o lună, până în săptămâna 42 (18-24 octombrie), inclusiv, nu a văzut nimic în vânzări.

„La nivel de percepţie, românilor le-a luat ceva timp să înţeleagă că e gravă situaţia. În săptămâna 43 ne aşteptam să vedem ceva în vânzări pentru că s-au închis mallurile pentru nevaccinaţi. Nu s-a întâmplat asta, iar un motiv poate fi faptul că oamenii au aflat şi au mers la hipermarket înainte şi au făcut shopping pentru o săptămână.“

Discounterul german Penny are pe plan local circa 300 de magazine şi aproape toate sunt unităţi inde­pendente, astfel că intrarea este permisă tuturor clienţilor, fie ei vaccinaţi sau nevaccinaţi.

Magazinele alimentare sunt considerate, alături de farmacii, ca fiind esenţiale, astfel că intrarea nu e condiţionată e certificatul verde. Excepţie fac supermarketurile şi hipermarketurile din malluri şi centre comerciale.

„Probabil o să vedem ceva în viitor. Pentru noi, impactul în vânzări al acestei măsuri nu va fi foarte mare pentru că ponderea magazinelor din marile oraşe şi Bucureşti (unde sunt şi mallurile - n.red.) în total nu e foarte mare. Dar un efectul al impunerii certificatului verde credem că va fi, poate nu mare, dar cu siguranţă nu negativ.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO