Retail&Agrobusiness

Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău: Din ce în ce mai mulţi consumatori au printre criteriile de alegere şi fapul că un produs este fabricat în România. Grupul Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 769 milioane lei în 2019, în creştere cu 7,8%

Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău: Luna iunie este sub 10-12% faţă de ceea ce ne planificasem. Este aproape la nivelul de anul trecut.

Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău: Luna iunie este sub 10-12% faţă de ceea ce ne planificasem. Este aproape la nivelul de anul trecut.

Autor: Miruna Diaconu

22.07.2020, 17:50 231

Daniel Bitere, director de mar­keting, Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pa­săre, salamuri crud uscate şi produse de tip ready meals, spune că românii tre­buie să conştientizeze cât de im­por­tant este ca ei să consume produsele fa­bricate în România.

Totodată, în ulti­mii ani din ce în ce mai mulţi consumatori au început să adauge pe lista criteriilor de selecţie a unui produs şi faptul că este sau nu fabricat în România. „Folosim începând de la ambalaje, cred că 90% sunt fabricate în România, căutăm producători români, doar ceea ce nu putem achiziţiona din ţară apelăm la furnizori externi, până şi utilajele le cumpărăm de la producători locali, acolo unde se poate. După luna februarie tot ceea ce noi ne-am planificat nu a funcţionat aşa cum ne-am aşteptat. Luna iunie este sub 10-12% faţă de ceea ce ne planificasem, este aproape la nivelul de anul trecut”, spune Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău, în cadrul videoconferinţei ZF Cei mai mari jucatori din economie. Fabricat în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO