Retail&Agrobusiness

Cum şi-a adaptat businessul în pandemie Aur’a, un producător de apă minerală care vindea 20% în HoReCa şi 50% la export

Cum şi-a adaptat businessul în pandemie Aur’a, un...

Autor: Cristina Roşca

11.12.2020, 18:00 268

„Am început să îmbuteliem apă la 5 litri, prin tehnologia Bag-in-Box, şi să vindem mai mult online.“

Producătorul de apă minerală Aur’a a trebuit să îşi reorganizeze businessul în 2020 în contextul în care comportamentul de consum s-a schimbat pe fondul pandemiei. Ante­rior, compania vindea la export 50% din producţie, restul fiind împărţit între HoReCa (20%) şi supermarketuri şi magazine naturiste (30%). Produsele Aur’a erau disponibile în ambalaje de sticlă de 750 ml şi de 330 ml.

Pentru că mulţi români s-au temut sau se mai tem încă să intre zilnic în magazine pentru a-şi cumpăra diverse produse, vânzările online de apă îmbuteliată au crescut puternic în ultimele luni, spun reprezentanţii producătorului Aur’a Mineral Water, care, pentru a face faţă noului trend, a început să îmbutelieze apă la 5 litri, prin tehnologia Bag-in-Box (un fel de pungă din folii speciale) destinată tocmai acestui tip de comenzi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO