Retail&Agrobusiness

Cum să faci 300.000 de euro din cartofi prăjiţi

Cum să faci 300.000 de euro din cartofi prăjiţi

Autor: Mădălina Dediu Panaete

08.12.2017, 15:48 1290

Brandul românesc Naked Potato, lansat pe piaţă anul trecut, se ocupă de comercializarea cartofilor prăjiţi şi copţi cu sosuri specifice belgiene, potrivit Catalogul Francizelor din România publicat de Ziarul Financiar.

Acesta a ajuns la trei unităţi în Bucureşti şi Constanţa, toate fiind deţinute de compania Eduard & Dale. Anul acesta, brandul s-a lansat în regim de franciză şi vizează extinderea în oraşe precum Sibiu, Timişoara şi Braşov.

Anul trecut, reţeau a realizat vânzări de 200.000 de euro, iar anul acesta ţinteşte venituri de 300.000 de euro. Cei care doresc să obţină franciza trebuie să plătească o taxă de 30.000 de euro, însă compania nu percepe redevenţe lunare sau contribuţii la bugetul de marketing. "Francizatul dispune de afacere la cheie incluzând rulota Airstream complet utilată cu echipamente profesionale". Contractul se semnează pe o perioadă de trei ani. Pentru afacere ai nevoie de un capital circulant de lucru de 5000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO