Retail&Agrobusiness

Cum s-a schimbat distribuţia reţelei Penny Market de la intrarea pe piaţă şi până astăzi: oraşele mari şi Bucureştiul au câştigat teren

Cum s-a schimbat distribuţia reţelei Penny Market de la...

Autor: Georgiana Mihalache

01.11.2019, 20:20 1862

Reţeaua de magazine cu profil discount Penny Market număra la finalul anului trecut peste 230 de unităţi pe piaţa locală.

Aproape jumătate (41%) dintre magazinele reţelei de tip discount Penny Market sunt amplasate în oraşele mici ale României, ponderea fiind în scădere faţă de 2012 spre exem­plu. De altfel, datele oferite de retailer arată că oraşele mici şi me­dii pierd teren în favoarea celor mari, în frunte cu Bucureştiul.

Compania care a deschis primul ma­gazin în Româ­nia în 2005 a mizat la început pe ora­şele medii şi mici care nu erau aco­pe­rite la momentul acela de jucătorii existenţi.

Mai mult, cu formatul de dis-count – caracterizat prin focus pe preţ – Penny Market a mers în localităţi unde concurenţa era mică şi unde co­merţul modern abia făcea primii paşi. Totodată, în aceste localităţi puterea de cumpărare era şi atunci (şi continuă să fie) mai mică decât în marile centre economice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO