Retail&Agrobusiness

Cum s-a schimbat consumul în cinci etape. De la mâncare sănătoasă şi wellbeing la shopping online şi stocuri limitate

♦ Urmează etapa a şasea, noua normalitate.

Actuala pandemie a schimbat treptat, dar si­gur comportamentul de consum, fiecare mo­ment cheie în acest proces, precum şi fiecare nouă re­stric­ţie impusă de autorităţi ducând la o adaptare a stilului de a face cumpărături, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Nielsen. Mai exact, există şase stadii identificate în proces, însă momentan fiecare ţară se află la un nivel sau altul.

În cazul României s-a ajuns la stadiul cinci, mai exact s-a pornit înainte de pandemie de la inte­resul crescut pentru mâncare sănătoasă şi wel­lbeing şi s-a ajuns în prezent la shopping online, stocuri limitate şi temerea că preţurile vor creşte.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.